loading...

سایت شخصی سپهر حسین زاده

ملودی های یکتا ، احساس بی همتا

سپهر حسین زاده بازدید : 184 پنجشنبه 02 آبان 1398 نظرات (0)

با سپاس از اینکه به این بخش از وبسایت سر زدید .

من متولد 1381/7/18 هستم و از سال 1387 به یادگیری موسیقی پرداختم . ابتدا با سلفژ پایه شروع کردم و سپس آنرا با فراگیری فلوت و پیانو ادامه دادم .

از سال 1388 نوازندگی گیتار الکتریک را نزد آقای علیرضا ثنایی شروع کردم و تا سال 1392 در خدمت ایشان بودم . پس از مهاجرت ایشان به تهران به دلیل همکاری با سیروان خسروی در تور کنسرتها و ساخت آهنگهایش ، گیتار الکتریک را نزد آقای مرتضی حسینی ادامه دادم که درواقع مصادف بود با دوره تحول من و تمرینهای زیاد روزانه ام .

سپس همراه با فراگیری گیتار الکتریک ، دوره های آموزشی اساتید شایسته مشهد در زمینه تئوری موسیقی ، آهنگسازی ، تنظیم و نوازندگی گیتار کلاسیک را نیز گذراندم .

از سال 1395 به فعالیت تدریس مشغول شدم .

از سال 1396 با آقای داریوش برجسته ( آهنگساز و ترانه سرا ) ، فعالیت گروه پایش را ، با ریشه گیری از خصال سبک راک و موسیقی سنتی ایرانی آغاز کردیم و تا الان نیز آنرا به طور جدی در کنار دیگر دوستان حرفه ای نوازنده و خواننده ادامه داده ایم .

از ابتدای تابستان 1398 با دیگر دوستان موزیسنیم گروه بوهمینز ( The Bohemians ) را پایه گذاری کردیم که سبک مورد استفاده آن در آثارش ، بر پایه بلوز ، جز و راک می باشد .

سپاسگزارم از وقتی که صرف مطالعه موارد بالا کردید .

امیدوارم این وبسایت همانطور که برای من پله ای از پلکان موفقیت است ، برای شما نیز این چنین باشد .

با مهر ، سپهر حسین زاده .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 6,529
  • بازدید کلی : 30,378